WSTĘP
WSKRZESZENIA I METAMORFOZY Jan Burnatowski
SURREALIZM
NIMFA, DEMON, MUZA. ARTYSTKI SURREALIZMU Anna Arno
JESTEŚ TU W DOMU JAK NIKT INNY Tomasz Szerszeń
PRAWDZIWA HISTORIA TWIN PEAKS I JEGO DZIECI Zuzanna Sala
RZEKA, KTÓRA PRZEZEMNIE PRZEPŁYWA Dawid Kujawa
HYDE PARK Przemysław Suchanecki, Joanna Łępicka, Sara Akram, Marcin Mokry
FRANKLIN
KRISTA FRANKLIN I INSTRUMENTARIUM KRÓLOWEJ KOLAŻY Emilia Staniek, Bartosz Wójcik
wiersze Krista Franklin
CAMUS
WYSPY CZŁOWIEKA ABSURDU Tomasz Swoboda
notatniki Albert Camus
GRASS
PO CO DZISIAJ CZYTAĆ GRASSA? Tomasz Swoboda
FIGURENSTEHEN Günter Grass
ESEJ
FIELD NOTES #16: ZOPOD Marcin Dymiter
POEZJA
wiersze Serhij Żadan
wiersze AgaZano, Victor Ficnerski, Joanna Oparek, Rafał Różewicz
KOMIKS
REKONFIGURACJA Tomasz Spell
PROZA
NA PRZEMIAŁ Ben Lerner
CZERWONY Natalia Ginzburg
AUTOBIOGRAFIA Lu Xun
BARDZO DŁUGA ROZMOWA Marta Piasecka
SPIS POWSZECHNY TOALET Maciej Dobosiewicz
RONDO WIATRACZNA Marek Bieńczyk
OPOWIADANIA Wojciech Brzoska
PISARZ W PRACY
NAWIEDZONY DOM I FOTOGRAFIE Magda Heydel
WSCHODY
SENS W PUDEŁKU Marcin Gaczkowski
MINIATURY Emma Andijewska
ŹRÓDŁA KULTURY
PRADZIEJE SURREALIZMU Agnieszka Kotlińska-Toma
ZBLIŻENIE NA WIERSZ
MIĘDZY PIĘKNEM ZAŁADUNKU A FORMĄ LABORYSTYCZNEJ TEORII WARTOŚCI Barbara Rojek
O KSIĄŻKACH
COŚ SIĘ STAŁO Anna Marchewka
TABUCCHI I SWOBODNE DZIAŁANIE WYOBRAŹNI Krzysztof Lisowski
TRANSLATORIUM
NIEWYGODNE PRAWDY Karolina Niedenthal
FELIETON
MOWA TRAWA Marek Bieńczyk
KTO PIJE LIŚCIE PRZEZ SREBRO DRZEW? Małgorzata Lebda